מגוון נושאים

"החידון והחוויה" מתאימה את עצמה לנושא שבו מעוניין הלקוח. החברה כבר הפיקה עשרות מקראות לגופים שונים ורשויות מקומיות. פתח תקוה, חולון, מגדל העמק, מרכז מורשת בגין, טבריה ואילת הם מקצת מהלקוחות להם הופקה מקראה מיוחדת לכבוד החידון. "לחידון והחוויה" יש ניסיון עשיר בעשרות נושאים כגון: זהות יהודית, ידיעת הארץ, השפה העברית, מושגים בציונות, פרקי אבות, נושאים בהלכה ועוד

סיורים וטיולים

כחלק מהתהליך שמלווה את החידון יוצא אוטובוס עם המתמודדים ליום שלם לשטח כדי להכיר את הסיפורים בשטח. הסיור מעצים את הלימוד, מגבש את הקבוצה ויוצר חוויה מאתגרת ומרתקת  כאשר ארועי התנ"ך שהתרחשו לפני אלפי שנים קורמים עור וגידים והופכים להיות רלוונטיים. לחברה מגוון מסלולים: בעקבות שמשון וקרב דוד וגלית בעמק האלה, בעקבות גדעון ושאול בעמק יזרעאל, סיור מהכרזה למדינה בתל אביב, בעקבות מלכות דוד בירושלים, בעקבות מלחמת העצמאות בפרוזדור ירושלים ועוד. אצלנו התנ"ך יורד לשטח!ד

משחקי מחשב ומערכות זמזמים

לחברת "החידון והחוויה" מגוון שלם של משחקי מחשב שונים כדי להעצים ולגוון את החוויה. לחברה יש מערכת זמזמים ייחודית בארץ שבה כל המתמודדים נשאלים שאלה והמתמודד הראשון שלוחץ על הזמזם שלו מקבל את האפשרות לענות. באם טעה לא יוכל להתמודד שוב על השאלה הנוכחית ואז השאלה עוברת לנבחנים האחרים. מתמודד מזוהה כלוחץ כשמספרו מופיע בלוח התצוגה הדיגיטלי שנמצא על הבמה אצל חבר השופטים. במקביל יש תצוגה אלקטרונית ענקית המופנית לקהל כדי שגם בקהל ידעו מיהו הלוחץ בכל פעם. מגוון משחקי המחשב כולל את: מקבילית המוחות, אחד נגד 100, איקס עיגול (בסגנון תכנית הטלוויזיה "תשע בריבוע"), מי רוצה להיות מיליונר, הקופה, זיהוי רמזים ועוד.

משחקי ניווט

החידון והחוויה מציעה לכם את חידון השטח הכולל כתבי חידה, הפעלות ומשימות בשטח בשילוב עם טלפונים חכמים. פעילות אתגרית למשפחות, קבוצות, הורים וילדים, חברות וארגונים. משחק "חפש את המטמון" באמצעות ניווט סלולרי הוא פעילות חדשנית שתוציא אתכם מהשגרה ותעניק להם חוויה מיוחדת של אתגר, ידע וגיבוש. במהלך הפעילות, הצוותים יתבקשו למצוא את דרכם בין נקודות בעלות עניין וחשיבות, תוך מענה על שאלות חשיבה, ידע וביצוע משימות, הדורשות עבודת צוות וחשיבה יצירתית.

חידונים מקוונים

ב"חידון והחוויה" יש אפשרות במסגרת החידון לערוך מבחנים מקוונים באמצעות מערכת אינטרנטית מדהימה וידידותית שהוקמה לצורך זה. לכל פרויקט יש סיסמה. נכנסים למערכת, מקבלים סיסמת כניסה ולאחר רישום קצר מקבלים מבחן אמריקאי. התוצאות מתקבלות און-ליין ויש אפשרות לראות את השאלות והתשובות והציונים. למערכת יש תמיכה אינטרנטית.

אשמח להתאים גם לכם חידון וחוויה ייחודית, מעשירה ומהנה!